pondelok 23. marca 2015

Ovocie z kozmetického stolíka

Bolo-nebolo, vznikla raz v jednej záhrade jedna krásne jemná a ne/obyčajná farba. Dostala meno Strawberry, aj keď ju okrem jahôd namiešali z ostružín, granátových jabĺk, brusníc, malín a čerešní. A aby z tohto ovocného mixu vznikla ozajstná lahôdka, pridali ešte olej šípkový a ľanový, maslo avokádové aj kakaové, vitamín C a E, ryžový škrob, sľudu a extrakt z kustovnice (goji)...

A tak ku mne rovno z ovocného stromu spadla 100% prírodná, 100% vegánska, ovocím pigmentovaná, krása nevídaná: 

fruit pigmented blush powder od 100% pure.

Zabalená tak krásne a dokonalo, že by mi stačilo len sa na ňu pozerať. Na ten papierový (no pevný) obal s nežnou grafikou, ovocnými detailami a jemnými popiskami...♥  Len pozerať sa ale nevydržíte večne, chcete ten obal rozlúsknuť ako oriešok...

...a vy zistíte, že ten "oriešok" skrýva tie najkrajšie šaty, aké ste kedy videli. Teda, nie sú to tak úplne vaše šaty, ale aj tak si okamžite uvedomíte, že je to rozhodne tá úplne naj-naj-naj oblečená lícenka v celej vašej kozmetickej zbierke. Nastopercent. Kovovo-ružová plechovka s jemnými ornamentami, kvietkami, lístočkami, stonkami rastlín a poletujúcim motýľom? To chcem!

A teším sa, čo ma pod plechovým vrchnáčikom čaká... Nachádzam jemne/stredne (staro)ružový púder s logom na povrchu v zastretom, mierne chladnom až neutrálnom odtieni čajovej ruže, v tak netypickom pre moju doterajšiu (farebne tmavšiu, sýtejšiu, výraznejšiu) lícenkovú zbierku, a pritom v odtieni tak prirodzenom pre moju pleť! Veď toto je presne tá farba, ktorou sa mi (z rôznych dôvodov) ružovejú líčka!;-) (viete, taká tá prirodzená farba vašich líc, ktorú prekryjete mejkapom, aby ste si ju tam potom znova namaľovali;-) No tak to je ona! Moja "každodenná", univerzálna jahodová. Ktorá sa bude hodiť ku všetkému (ale hlavne ku mne:-). Matná (aj keď vďaka sľude svetlo odrážajúca...) a absolútne neprášivá. Moja nová ovocno-kozmetická láska.

Som rada, že z toho ovocného stromu (alebo to bol krík?) ku mne spadla práve ona. Pre tmavšie odtiene pleti by to už možno chcelo inú príchuť, pre mňa je však perfektne presná. Buď úplne nenápadná, alebo vďaka vrstveniu priznaná, no stále prirodzená. Nie je to taký ten odtieň, do ktorého zaboríte prst alebo syntetický štetec (mne sa nakoniec ešte lepšie osvedčili tie s prírodným vlasom) a máte farbu až za ušami. To nie. No keď tú farbu zo štetca potom dáte na tvár - je to tam. Prirodzenosť, troška šťavy, jemný rumenec, zdravý nádych. bobuľka ovocia či sladká jahoda, ktorou ste si z rozmaru na záhrade pretreli líca...

♥  ♥  ♥

Z týchto guľatých, ovocím pigmentovaných pokladov v dokonalých šatách, pricestovala ku mne aj vzorka púdru rozjasňujúceho. A aj keď podľa popisku by mal byť určený na rozjasnenie celej pleti, rozžiarenie pokožky či redukovanie tmavých kruhov pod očami, ja som ho spokojne používala skôr ako rozjasňovač na tie "obvyklé" miesta. A myslím, že pre svetlejšie typy by to mohla byť aj krásna lícenka. Jej farba je trošku ružová, trošku broskyňová, v niektorých uhloch a odrazoch svetla dokonca zlatistá...

A názov Ružové šampanské sa jej teda dokonale, 100%-ne hodí.:-) Nazdravie! A na krásne produkty v krásnych obaloch.




40 komentárov:

  1. Juuj, to vyzerá úúúžasne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Donny, to boli presne moje slová po otvorení tejto jahodovej zásielky. A potom po otvorení tej papierovej krabičky. A potom tej nádhernej ružovej plechovky. A potom... sa to takto opakovalo a opakuje každý deň, keď na ňu pozriem. :-))

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem V.:-), ostatná kozmetika na stolíku na ňu priam až trošku žiarli;-), je fakt nádherná!

      Odstrániť
  3. Krásne sa ti podarila tá kúzelná plechovička odfotiť, moja pofotená stále smutne pozerá, kedy ju už dám do recenzie...a stále nič :D No NUTNE potrebujem dobrý rozjasňovač (videla som teraz nové video od Michelle Phan, tak sa tá "nutnosť" rapídne zvýšila) :D. Škoda, že ružové šampanské by bolo na mňa asi pritmavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My chceme vidieť (ďalšiu) kúzelnú plechovčičkuu! Samozrejme, nie smutnú, ale veselú.;-) Som už táákto zvedavá na tvoj odtieň, odkedy som na FB o ňom počula.:-) A to šampáňo - farba je krásna, ružovo-broskyňová, lesklá, dá sa naniesť aj v jemnej, len naružovelej vrstvičke, na líčka by bola super, ale ako rozjasňovač by možno bola trošku moc výrazná pre našu Sissi;-)... No ale keďže sa nutnosť vlastniť dobrý rozjasňovač tak rapídne zvýšila:D (čo úúplne chápem:-), to by mohla zachrániť proslulá Mary, tá je skvelá a jej zlatavý tón by ti isto svedčal.:-)

      Odstrániť
    2. Bude čoskoro! :D Asi ďalší týždeň, tento týždeň sa pred ňu asi predbehne jeden Havlík :) No idem pozrieť tú Mary, ale trošku neochotne, čo keď ju budem potom musieť kúpiť? :D

      Odstrániť
    3. :D To už sa potom nedá nič robiť... ;-) Júú, Havlík! Teším:-)).

      Odstrániť
  4. To vypadá moc krásně :) Ale ty bys svými nádhernými fotkami dokázala všechny navnadit ke koupi defakto všeho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem eS, si milá;-)). ♥ Niektoré veci sú (ale) naozaj extrémne fotogenické... čo je rozhodne prípad aj tohto ružového plechového pokladu.:-)

      Odstrániť
  5. Ach <3 Dokonalé fotky, a tuto značku znám, už jsem i tuhle tvářenku měla jednou v košíku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristýnka, ja tiež! Hádzala som ju do košíka Ježiškovi (a nakoniec bol tým Ježiškom samotný e-shop 100%pure... asi som minulý rok fakt poslúchala, inak si to neviem vysvetliť...;-), no ale - ak si chcem predstaviť nejaký kozmetický stolík, na ktorom by sa tento skvost dokonale vynímal, na tom tvojom tú ružovú plechovku úplne vidím!;-) <3

      Odstrániť
  6. Rozkosny clanok a opat krasne fotky :-) uzi si tuto milu jahodku a dufam ze sa u teba objavia aj dalsie druhy ovocia ked vidim aku radost ti robia <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďalšie druhy ovocia? Och áno prosím! Rada sa ich ujmem.;-) No čo, ovocie je zdravé, a keď už občas chýba na kuchynskom stole, tak aspoň na tom kozmetickom nech je ho stále dosť.;-) Ďakujem Veronic!♥ :o)

      Odstrániť
  7. Tak ta je přímo pohádkově krásná :) tu chci, ne musím jí mít, právě jsi mě strašně nalákala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, to som ne/chcela!;-) Nuž ale... nedá sa to zapierať, nedá sa to schovávať - je fakt kúzelná! Přímo pohádkově.:-))

      Odstrániť
  8. Vyzerá nádherné ♥ a tie tvoje fotky! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzanka, ďakujem moc!♥ Ale ona sa fakt takto krásne pred objektívom tvárila už sama od seba... ja som už len urobila "cvak"... ;-)

      Odstrániť
  9. Ty si hotový básnik! Chcem byť v tvojej kozmetickej taštičke, tam to musí byť úplný raj! :)) A tie strieborné drobnôstky sú mi veľmi povedomé, ako rekvizitu na fotenie som ich kupovala v Kik.. odkiaľže sú tvoje? <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee, tie moje sú z Billy.:D Prihodila som ich pred pár mesiacmi do košíku pri (asi vianočnom) nákupe. No čo, bolo to ružové a ligotalo sa to... čiže to bolo rozhodne zábavnejšie než kilo zemiakov a hrášok do šalátu;-). Musela som to mať. A teraz sa mi to perfektne zišlo.:-)
      P.S.: V mojej kozmetickej taštičke je pre teba vždy miestečko rezervované!♥ ;-) :-*

      Odstrániť
  10. ta je nádherná! a jako vždy krásné fotky a úžasný příběh... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jú, ďakujem Natálka!♥ Tak to by mohlo byť prípadne tým, že bol ten príbeh písaný čistým ovocným pigmentom... :o))

      Odstrániť
  11. Nie nepotrebujem nic nic nic.....i ked ocny kremik a nieco hydratacne kremove by sa mi zislo, och, preco nemaju slovensky e-shop :-(:-( platit ceske postovne mi teraz pri obmedzenom rozpocte velmi nevyhovuje
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, veru, ja sama posielam balíčky do ČR pomerne často a to poštovné medzi našimi krajinami je od pošty pekný podraz.;-) Ale ja som rada, že tá možnosť objednať k nám vôbec je, z mnohých stránok ani na Slovensko neposielajú, čo je škoda (aj keď pre moju peňaženku občas záchrana;-).

      Odstrániť
  12. Tady někdo našel nádherný jahůdkový poklad! A nevěřím, že ten "někdo" měl tak šikovňoučký nosík naposledy ;-) Kesa má pravdu... vzhůru do Tvé kosmetické taštičky! ;-) Krásný jarní, jemňoučce ovocem provoněný den, Dandelijonka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže ešte jedna rezervačka do kozmetickej taštičky? Nech je tak!;-) A keď tam všetky budete už pohodlne usadené, strčí tam jej majiteľka šikovňoučký nosík :D a pridá sa k vám. A odtiaľ nás už veru nikto nedostane (minimálne kým neminieme všetky melónové žuvačky, horké čokoládky, vrecúška trstinového cukru, všetky cukríky a iné ovocné ne/kozmetické zásoby, čo v nej nosím.;-) Vzhůru do taštičky! (ja už sa fakticky teším:-) ♥

      Odstrániť
  13. Skvělé fotky, moc se mi líbí, jak fotíš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristýnka, ďakujem veľmi pekne!♥ Môjmu foťáku sa to občas až tak nepáči, lebo je po každom fotení /vraj/ akýsi unavený;-), ale ak sa vám výsledok páči, tak potom to za to stojí.:-)

      Odstrániť
  14. To je skvěle vyfocené, hned to má větší říz :-).
    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme Nikolka za pozvanie!:-) A ja ešte okrem toho aj za milú pochvalu, samozrejme.;-) :-*

      Odstrániť
  15. Plačem nad toľkou krásou... Fňuk. Ale od radosti! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. wau wau....dokonalá.....musím mať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;-)) Tak snáď si rovnako porozumiete!:-) (verím, že áno. určite. to snáď inak ani nejde.:-) ♥

      Odstrániť
  17. vyzera to fakt uzasne!
    a tie naaranzovane fotky su krasne tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásné. Je růžové šampaňské tmavší než jahoda? Hodila by se mi nějaká světlá na líčko, mám krásný odstín mauvette, ale je poměrně tmavý - nanáším zlehoučka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Yanoya, ten ružový šampus je možno aj o kúsok svetlejší než jahoda (aj keď aj tá je dostatočne jemná), ale každý je trošku z iného cesta: šampus má šampanskejší odtieň, ružovo-marhuľovo-zlatisto-biely a je lesklejší, rozjasňujúci. Jahôdka je staroružová a matná. Ale obe sú krásne!:-) Strawberry je asi (pozerám fotky na nete:-) svetlejšia než Mauvette, ale zdajú sa mi si trošku podobné (čiže by bol Šampus možno lepšou voľbou do zbierky:-) a dá sa použiť aj ako rozjasňovač. Tak snáď som pomohla... :-)

      Odstrániť

Next previous home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...